برای شروع

از امروز قصد دارم در بلاگ اسکای بنویسم و به یاد یک دوستی نا فرجام غمم را التیام بخشم و برای تنوع ازبرشین بلاگ خدا حافظی کردم دوستی را که از برادر خودم بیشتر دوست دارم یکی از دلایلش منحصر بفرد بودن ان است با هوش (رتبه کنکور ۱۷۰۰کشوری)اخلاق جالبی که من تا بحال ندیدم با اینکه جدی بر خورد می کند چشمان خوشگلش سرشار ازمهربانی است که قابل وصف نیست ولی افسوس که ...........شاید اصلا به قول خودش من در حد او نیستم خوب مهم نیست خدا همه را یکسان نیافریده من سعی در فراموشی او دارم نمی دانم توانایی این کار را دارم یا نه .اخه مگه دوست داشتن گناه

نظرات 1 + ارسال نظر
ترانه چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:55 ب.ظ http://taranejoon.blogsky.com

سلام ؟ دوست عزيز جالب بود موفق باشی يه سری هم به من بزن خوشحال ميشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد