شاید واقعی

حقایقی تلخ در مورد مردان 1- مردان خوب، زشت هستند. 2- مردان خوش قیافه، خوب نیستند. 3- مردان خوب و خوش قیافه به جنس موافق تمایل دارند. 4- مردان خوب، خوش قیافه و علاقمند به جنس مخالف، متاهل هستند. 5- مردانی که آنچنان خوش قیافه نیستند، ولی خوبند، پولدار نیستند. 6- مـردانی که آنچنان خوش قیافه نیستند، ولی پولدار و خوبند، تصور می کنـنـد دختران بـه دنبال مال آنها هستیم. 7- مردان خوش قیافه و بی پول، بدنبال پول دختران هستند. 8- مردان خـوش قـیافه، که آنچنان خوب نیستند و تا حدی به جنس مخالف علاقمندند، تصور نمیکنند که دختران به اندازه کافی زیبا هستند 9- مردانی که تصور می کـنـنـد دختران ا زیـبـا هستـیم، به جنس مخالف علاقمندند، تا حدی خوش قیافه و پولدار هستند، آدمهایی ترسو و بزدل میباشند. 10- مردانی که تا حدی خوش قیافه هستند، تاحـدی خـوب هستند، مقداری پول دارند و سپاسگزار خدا هستند، به جنس مخالف علاقمندند، خجالتی هسـتند، و هرگز اولین قدم را برنمی دارند ( برای آشنایی پیش قدم نمی شوند). 11- مردانی که هرگز قدم اول را برنمیرارند، زمانی که دخترها پیشقدم می شـوند، اتوماتیک وار علاقه را در انها از بین میبرند.

بین عشق ودوست داشتن تفاوتهایی است آشکار که اول آن این است

عشق می تواند یک طرفه باشد اما دوست داشتن دوطرفه است

درعشق می توان یکی را فدای دیگری کرد اما در دوست داشتن نه

پایداری عشق به مراتب بیشتر است تا دوست داشتن 

دوام عشق به سوختن است اما دوام دوست داشتن به دوست داشتن

عشق محدود است اما دوست داشتن نا محدود  

عشق خود خواه است اما دوست داشتن .....

عشق قرمز است اما دوست داشتن می تواند آبی ـ زرد ویا سبز باشد

عشق دیوانه است اما دوست داشتن عاقل

عشق حسود است اما دوست داشتن هرگز

عاشق شدن سخت است اما دوست داشتن آسان

عشق دروغین آشکار نیست اما دوست داشتن دروغین آشکار

عشق حقیقی آشکار است اما دوست داشتن حقیقی پنهان

عشق پاک وخالص است اما دوست داشتن می تواند نباشد

عشق می تواند طولانی اما ناپایدار باشد اما دوست داشتن می تواند کوتاه اما پایدار باشد

عشقی با عشق دیگری می تواند از بین برود اما دوست داشتن هرگزاز بین نمی رود

عشق یکی است اما دوست داشتن بسیار

عشق فراموش شدنی است اما دوست داشتن هرگز

فرصت برای عاشق شدن کم است اما برای دوست داشتن بسیار

عشق هزار بار می گوید عاشقم اما دوست داشتن یک بار می گوید دوستارتم

عشق بخیل است اما دوست داشتن بخشنده

عشق میگیرد اما دوست داشتن می دهد  

   من می خواستم تو به من عادت نکنی، من به تو عادت کردم
       
می خواستم تو عاشقم نباشی، من عاشقت شدم
      
      می خواستم برات مثل بقیه باشم، تو برام از همه مهم تر شدی
      
      می خواستم هیچ وقت سکوت نکنی، من سکوت کردم
      
      می خواستم هیچ وقت آزارم ندی، خودم تا حد توان آزارت دادم
      
      می خواستم با تو مثل گذشته ام عهد نبندم،اما خودم سر عهد نبسته موندم
      
     
می خواستم تا همیشه بهم خوبی کنی،من به تو بدی کردم
      
      می خواستم بری دنبال زندگیت، اما تو همه ی زندگیــــم شدی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سلما سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:19 ب.ظ http://mouood.blogsky.com

سلام به سایت من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد